جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آل سعود را منشأ همه ناامنی‌ها علیه ایران در ۳۷سال گذشته دانست و بیان داشت: همه جهان می‌داند ما ملتی آرام هستیم و قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم! اما سعودی‌ها بدانند اگر بخواهند این بازی‌های خود را ادامه دهند سیلی‌ای محکم‌تر از سیلی صدام خواهند خورد و به سرنوشتی بدتر از او دچار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز در یادواره ۴۵ شهید شرکت نفت و گاز کارون، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، تقارن این روز با آغاز هفته دفاع مقدس را ارزشمند شمرد و بیان داشت: واقعه دفاع مقدس حادثه بسیار مهمی در تاریخ ایران است که از این رویداد بزرگ می‌توانیم برای امنیت، اقتصاد و زندگی عمومی خود درس‌های فراوانی بیاموزیم و می‌توانیم بگوییم دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای نظامیان و شهروندان است.

وی با اشاره به عظمت دفاع مقدس در تاریخ اسلام، گفت: دفاع مقدس یکی از حوادث بی‌نظیر در تاریخ ایران بوده و این سرزمین در طول سال‌های متمادی، شاهد حوادث بزرگی بوده که در تاریخ نسبت به آنها مفصلاً اشاره شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،  بابیان این‌که ایران پیش از انقلاب، یک حکومت وابسته به آمریکا بود، تصریح کرد: اگرچه حکومت پهلوی پیش از انقلاب اسلامی قدرت نظامی منطقه بود، اما همین قدرت، در باطن بدون اجازه آمریکا و اسرائیل اجازه استفاده از هیچ‌یک از تجهیزات خود را نداشت؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانمندی‌های ملت ایران آزاد و سبب شد که ملت صحنه‌های پرافتخاری را رقم زنند.

*وحشت خلبان‌های آمریکایی از قایق‌های تندروی ایران

سردار رضایی، اقتدار امروز ایران را برآمده از سال‌های دفاع مقدس خواند و افزود: امروز ایران اسلامی قدرت بلامنازع دفاعی، امنیتی و نظامی در منطقه بوده و توان موشکی کشور، امروز به برد 2هزار کیلومتری رسیده است.

وی با طرح این سؤال که «خلبان‌های آمریکایی از نیروهای روسیه بیشتر می‌ترسند، یا از سربازان ایرانی!؟»، گفت: اگر از خلبان‌های هواپیماهای پیشرفته آمریکایی این سؤال پرسیده شود که از نیروهای روسیه وحشت بیشتری دارید یا نیروها دریایی و! قطعاً وحشت آنها از نیروهای دریایی ایران بسیار بیشتر است؛ چراکه آنان زهرچشم این نیروهای قدرتمند و جان‌برکف را چشیده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، بابیان این‌که قدرت نظامی ایران، یک اصل انکارناپذیر است، اظهارداشت: سرمنشأ قدرت نظامی ایران از یک راه نورانی بیرون آمد که این راه پیشرفت و استقلال ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی را به همگان نشان داد! اما متأسفانه عده‌ای در داخل و خارج از کشور نمی‌خواهند این راه باز بماند.

*ایران در مسائل نظامی به خودکفایی رسیده است

سردار رضایی، با تأکید بر این‌که ایران در مسائل نظامی به خودکفایی رسیده است، گفت: در ماجرای ورود موشکهای s۳۰۰ به کشور، مهم‌ترین علت ترس دشمن، از این بود که مبادا متخصصان ایرانی، آن را بازسازی و نمونه پیشرفته‌ترش را بسازند! چراکه در جریان پهباد ۱۷۰rq جوانان ایرانی توانستند با مهندسی معکوس آن را بازسازی و خوشبختانه نمونه اصلاح‌شده و قدرتمندتر از آن را  بسازند.

*استفاده از دانشگاه دفاع مقدس برای اصلاح وضع معیشتی مردم

وی بابیان این ایران می‌تواند در زمینه‌های دیگر نیز به خودکفایی رسد، تصریح کرد: به‌یقین اگر استعدادهای داخلی کشور بتوانند از دانشگاه 8 سال دفاع مقدس، به‌درستی بهره برند، قطعاً زندگی معیشتی مردم بهبود می‌یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر این‌که ایران، امن‌ترین کشور در منطقه است، اظهارداشت: اگر به کشورهای همسایه همچون عراق و سوریه نگاهی بی اندازیم، متوجه خواهیم شد که ایران یک کشور امن و آرام است! ولی این بدان معنا نیست که دشمن با ما کاری ندارد! اتفاقاً در همین راستا حکومت آل سعود عنوان کرده که باید امنیت را از ایران سلب کنیم و به همین دلیل نیز یک سری گروهک‌های تروریستی را از سیستان و بلوچستان و کردستان تزریق کرده تا امنیت ایران را خدشه‌دار کنند اما نیروهای همیشه بیدار ایران نقشه شوم آنها را در نطفه خفه و آنان را ناکام گذاشته‌اند.

سردار رضایی، آل سعود را منشأ همه ناامنی‌ها علیه ایران در ۳۷ سال گذشته دانست و بیان داشت: همه جهان می‌داند ما ملتی آرام هستیم و قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم! اما سعودی‌ها بدانند اگر بخواهند این بازی‌های خود را ادامه دهند سیلی‌ای محکم‌تر از سیلی صدام خواهند خورد و به سرنوشتی بدتر از او دچار می‌شوند.  

*شاکر نعمت ولایت‌فقیه باشیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر این‌که ولایت‌فقیه، امتداد غدیر و ولایت آقا امیرالمؤمنین(ع) است، اظهارداشت: امروزه باید خدا را به دلیل داشتن چنین رهبری آگاه و بینا و هوشیار شاکر باشیم و از فرامین او با همه جان، اطاعت و پیروی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha