جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اندیشه مسطور

حوزه/ مدیر موسسه اندیشه مسطور و عمار ولایت گفت: تا کنون موفق به برپایی شش دوره مقدماتی و تخصصی تربیت مبلغ و مدرس خانواده و جمعیت با حضور ۱۲ هزار نفر شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  محمدحسین ندیمی در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهارداشت: مؤسسه از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده و عمده فعالیت آن دینی و مذهبی است، ولی با هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت و خانواده از همان سال دوره های مختلفی را با هدف تربیت مبلغ و مدرس خانواده و جمعیت برگزار کرده ایم.

وی افزود: اهداف زیادی در پرتو تشکیل مؤسسه وجود داشته، اما هدف اصلی، اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری می‌باشد که به نوعی در ارتباط با حوزه و مبلّغین است.

مدیر موسسه مسطور ادامه داد: این مؤسسه خصوصی بوده و از طرف نهادها پشتیبانی نشده و وابسته به نهادی هم نیست؛ مؤسسه اندیشه مسطور به دنبال فعالیت سیاسی نبوده و کار سیاسی هم نمی کند.

حجت الاسلام ندیمی بیان داشت: یکی  از اقدامات ارزشمند این موسسه با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و دفتر تبلیغات پیرامون مباحث جمعیت و خانواده بود که موفق به برگزاری 6 دوره آموزشی با حضور 12 هزارنفر شده ایم که در این دوره ها 18 سرفصل را به افراد آموزش داده ایم.

وی گفت: 10 فصل از این سرفصل ها مربوط به دوره مقدماتی و 8 سرفصل مربوط به مباحث تخصصی بود که از این تعداد شرکت کننده 50 نفر به دوره تخصصی راه پیدا کردند.

مدیر موسسه اندیشه مسطور خطاب به طلاب و روحانیون حاضر تصریح کرد: سالهاست که دشمن برای ضربه زدن به شیعه و نسل شیعه برنامه ریزی کرده است و ما غفلت کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین ندیمی تاکید کرد: دشمن به منظور کنترل جمعیت در ایران چهارده و نیم میلیارد دلار هزینه کرد تا مواد غذایی ما را مورد آزمایش قرار دهند تا از این طریق به نسل شیعه ضربه بزند.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه تصریح کرد: امروز حوزه ها باید با همه توان و همت خود این روشنگری را داشته باشند که دشمن در نسل کشی شیعیان است.

وی با اشاره به آخرین راهبرد دشمن گفت: دشمن می خواهد 90 درصد مردم جهان از بین بروند تا سیاره زمین فقط برای 10درصد مردم باشد، تبلیغ، ترویج و مبارزه با این حربه دشمن وظیفه روحانیت و حوزه های علمیه است که با آگاهی بخشی با این برنامه دشمن مقابله کند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha