پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید مهدی فال اسیری -تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) نیریز

حوزه/ تولیت مدرسه امام مهدی(عج) گفت: همدلی و همزبانی، راهبردی مهم در مسیر پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام سید مهدی فال اسیری تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز، امروز در جمع اساتید و کارکنان این حوزه اظهار داشت:  اعضای یک مجموعه و گروه در تمام جنبه های فردی و تشکیلاتی باید جلوه ای زیبا از تاسی به مقام مهر پیامبر عزیزمان را به نمایش بگذارند. چه در رابطه با اعضای مجموعه و گروه خود، چه در ارتباط با خانواده و دوستان و سایر مردم!

تولیت مدرسه امام مهدی(عج) نیریز بیان کرد: به هر میزان که اعضای مجموعه در رحمت و مهربانی نسبت به هم سالان خود تلاش کنند، به همان میزان موفقیت تشکیلات شان در جذب بیشتر و تربیت بهتر نسل جدید بالاتر خواهد بود.

حجت الاسلام فال اسیری اظهار داشت: همدلی و همزبانی، راهبردی است که همه ی دلها را متوجه ی انسان می کند و مقاومت های ناشی از جهالت یا غفلت را می شکند و راه را برای نفوذ کلام حق در قلب های پاک و مستعد جوان و نوجوان باز می کند.

وی گفت: بنابراین محور روابط در یک مجموعه، بر اساس محور ایمان به خدا و محبت بین مومنین است، نه روابط خشک سازمانی و ساختاری می باشد.

استاد حوزه فارس خاطر نشان کرد: روزی که پیامبر عظیم الشان که درود خدا و ملائک و انس و جن بر او باد، بین انصار و مهاجرین عقد اخوت برقرار کرد، به تمامی مجموعه ها و گروه هایی که می خواهند علاوه بر داشتن اهداف مقدس، از ارتباطات پاک و موثر هم برخوردار باشند، آموخت که روابط انسانی باید از قلبها آغاز و به قلب ها ختم شود.

تولیت مدرسه امام مهدی(عج) نیریز گفت: صرف ارتباط فیزیکی و سازمانی با دیگران، برای پیشبرد اهداف اسلام کافی نیست و لذا تنها راه حفظ روابط ایمانی و جامعه ی ایمانی، اخوت ایمانی است.

وی در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان فرمودند که این پیوند قلبی و ایمانی دلها به یکدیگر که در انجمن های اسلامی تبلور پیدا کرده است، خیلی مغتنم است؛ این را حفظ و تقویت کنید که امروز باید به این مهم توجه گردد.

انتهای پیام .. 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha