جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی، با حضور مسئولان حوزوی، در مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، شامگاه شنبه، در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی، در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند، با اشاره به ضرورت مقابله با نفوذ دشمن، اظهار کرد: روحانیون و طلاب باید برای مقابل با جنگ نرم دشمن، تفاوت حقیقت با واقعیت های سیاسی در موضوع عدالت را در عرصه اجتماعی تبیین نمایند.

وی با اشاره به فرهنگ سازی روحانیون در جامعه، خاطر نشان کرد: روحانیون باید به خاطر برنامه های جنگ نرم دشمن در تمام عرصه ها هوشیار باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی، انقلابی بودن را لازمه طلبگی دانست و تاکید کرد: طلاب باید درهر زمان و مکانی، انقلابی بمانند، چرا که روحانیت الگوی جامعه است. البته انقلابی بودن نیازمند بردباری، صبوری  و پشتکار است.

حجت‌الاسلام لطفیان، الگو گیری درست را راز موفقیت دانست و افزود: قرآن کریم برای انقلابی بودن بهترین الگوست و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ما با نهج‌البلاغه انقلاب کردیم اما برای تداوم آن از این کتاب مقدس کمک نگرفتیم.

وی تصریح کرد: شاخصه بزرگ انقلابی گری ولایت پذیری است و باید دانست که در دایره ولایت کسی صاحب اختیار نیست، بلکه همه باید پیرو  ولی‌فقیه باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ایستادگی و مقابله با نظام سلطه  را تنها راه پیشرفت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: باید برای مقابله با نظام سلطه فرهن گسازی و بستر سازی کرد، چرا که با اتحاد و همدلی راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد.

حجت‌الاسلام لطفیان در پایان تاکید کرد: زنده نگهداشتن انقلاب نیازمند جهاد کبیر است که این کار باید توسط هر فرد صورت بگیرد.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم  حجت‌الاسلام علی خوشرو به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی معرفی و از تلاش های حجت‌الاسلام محمد توکلی راد قدردانی شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha