شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در عصر غیبت امام معصوم(ع)، ولایت با فقیه جامع الشرایط است که وی برای اجرایی کردن قوانین اسلام، بازوانی دارد که این بازوان زمینه اعمال ولایت آنها را تسهیل می کند که نیروی انتظامی از جمله این بازوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: افتخار می کنیم که در نظامی زندگی می کنیم که نیروی انتظامی آن نیرویی در خط ولایت و بازوی اهل بیت علیهم السلام است.
وی ادامه داد: بر اساس اعتقادات ما، در عصر غیبت امام معصوم(ع)، ولایت با فقیه جامع الشرایط است که وی برای اجرایی کردن قوانین اسلام، بازوانی دارد که این بازوان زمینه اعمال ولایت آنها را تسهیل می کند که نیروی انتظامی از جمله این بازوان است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در کشورهای مختلف مشاهده می شود که انسان های زیادی به دلیل تعصبات نژادی به دست پلیس کشته می شوند؛ این در حالی است که میان پلیس و مردم کشور ما محبت و دوستی وجود دارد.
وی با اشاره به وجود نمادهای ارتباط، اعتماد و اعتقاد مردم به پلیس گفت: در کشورهای مختلف بر اساس قوانین و جریمه هایی، مردم را ملزم به احترام به پلیس می کنند، در حالی که اساس در کشور ما، بر پایه محبت است. البته در این میان پلیس با قاطعیت در برابر منحرفان و خطاکاران می ایستد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی کم شدن جرم و جنایت در جامعه اسلامی را نیازمند همت مضاعف دانست و گفت: باید هر راهکاری که برای جلوگیری از جرم و جنایت در کشور لازم است، استفاده شود. در این عرصه مردم نیز باید با کسانی که جان خود را در کف دست گفته اند و برای امنیت جامعه تلاش می کنند، حداکثر همکاری را داشته باشند.
خاطرنشان می شود در ابتدای این دیدار، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی قم، گزارشی از برنامه های انتظامی قم و ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی ارائه داد.

انتهای پیام// ۱۵ /۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha