جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 394798
۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

ماموستا مصطفی محمودی/ امام جمعه پیرانشهر

حوزه/ امام جمعه پیرانشهرگفت: خود باوری ، دستاورد بزرگ دفاع مقدس است.

ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: رژیم بعثی عراق با حمایت و پشتیبانی دنیای غرب جنگی را آغاز کرد تا به واسطه آن بتواند انقلاب نوپای ایران را نابود کند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی نه تنها جهان غرب بلکه دولت های مرتجع عرب نیز به حمایت از صدام پرداختند گفت: اگرچه ملت ایران در این جنگ دست خالی و بدون پشتوانه بود اما با اراده و استقامت خود توانست دفاع مقدس را به پیروزی برساند.

امام جمعه پیرانشهر بیان داشت: استکبارجهانی برای نابودی انقلاب، جنگ تحمیلی را طراحی کرده بود اما رویای آنان وارونه تعبیرشد و جنگ تحمیلی برخلاف تصورآنان باعث تقویت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی شد.

ماموستا محمودی افزود: این جنگ اگر چه خسارات مالی و جانی زیادی به دنبال داشت اما توانست حس  خودباوری و خود اتکایی را درملت ایران شکوفا کند.

وی تصریح کرد: دستاورد بزرگ دفاع مقدس خودباوری است و به پشتوانه این خودباوریست که امروز جوانان ایرانی درعرصه های مختلف علمی به رتبه های ممتاز دست یافته اند.

امام جمعه پیرانشهر افزود: تجربه هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا در برابر تحریم های ظالمانه جهان غرب ایستادگی کرده و با تکیه برتوانمندی ها، داخل کشور را اداره کنیم.

ماموستا محمودی، بازخوانی وقایع  دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید رسالت بزرگ جامعه عنوان کرد و افزود: بدون تردید امنیت حاکم برکشور درشرایطی که کشورهای منطقه درآتش نا امنی می سوزند حاصل رشادت رزمندگان این سرزمین در هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: دفاع مقدس نماد بارز ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha