جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه / امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نفوذ و تغییر تفکر انقلابی است و نسل جوان نقش مهمی در مبارزه با تهاجمات دشمن دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای دلوار گفت: دفاع مقدس نبردی تمام عیار برای دفاع از ارزش های اسلامی بود.

وی با بیان این که اتکا به اصول اسلام و تبعیت از ولایت، رمز موفقیت نظام و پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه دوران دفاع مقدس بود، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اندیشه های حضرت امام (ره) فراتر از دفاع صرف از سرزمین بود و دفاع از اسلام و تقویت اسلام را هدف اصلی می دانستند و از همین رو جنگ با طاغوتیان، نبردی تمام عیار برای دفاع از ارزش های اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام بود.

وی تاکید کرد: در جنگ تحمیلی تمام قدرت های استکباری دنیا در برابر انقلاب اسلامی قرار داشتند اما در نهایت ایمان و اراده ی جوانان مسلمان ایران اسلامی و تبعیت آنان از ولایت باعث پیروزی شد.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: امروز هم دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نفوذ و تغییر تفکر انقلابی است و نسل جوان نقش مهمی در مبارزه با تهاجمات دشمن دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به محوریت اسلام در تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر برای اسلام دفاع کردیم خداوند یاری می کند و جوانان ما با استفاده از همین تفکر با دست خالی در برابر ابزارهای پیشرفته نظامی مبارزه کردند و وعده های نصرت الهی را مشاهده کردند.

وی با بیان شرایط حساس امروز افزود: امروز هم باید با همان نگاه به همان فرهنگ و ارزش های اسلامی در مسیر انقلاب و اسلام حرکت کنیم.

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: امروز جنگ نرم است و در این نوع تهاجم مرز و محدوده مشخصی وجود ندارد، از همین رو مقابله با آن سخت تر است و این مسئله مسئولیت ما را برای ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت سنگین تر می کند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha