جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 علیمراد یوسفی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به قدرت و توان نظامی ایران اشاره کرد و گفت: موشک های بالستیک ایران چشم دشمنان را کور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام علیمراد یوسفی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان داشت: دفاع مقدس حضور انقلابی و ولایی مردم با رهبری امام خمینی (ره) در جبهه های حق علیه باطل است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس در صنایع موشکی و تسلیحاتی از توان چندانی برخوردار نبودیم به گونه ای که با رایزنی با کشوری همچون لیبی به ما موشک می دادند که حتی اجازه پرتاب موشک نیز باید از سوی آنها صادر می شد.

وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس و پس آن سخت ترین تحریم ها را در صنایع هسته ای و موشکی بر ما وارد می شد اما با نصرت و امداد الهی ایران به فناوری هسته ای و موشکی دست پیدا کردیم به گونه ای که امروز موشک های بالستیک ایران چشم دشمن را کور کرده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه موشک های بالستیک و پهپادها خواب را از چشمان دشمنان ربوده است ابراز داشت: تونل های زیرزمینی و دریایی همواره آماده رویارویی با متجاوزان خارجی هستند، قدرت بازدارندگی انقلاب و آتش فشان های زیرزمینی جنگ را از نظام دور کرده است.

حجت الاسلام یوسفی عنوان داشت: بخش عمده امنیت نظام به تأمین امنیت خارجی و عمق استراتژیک در عراق و سوریه متصل و مرتبط است، مدافعان حرم در مقابله با تروریست های تکفیری سبب ایجاد آرامش و امنیت در داخل کشور شده اند.

این فعال فرهنگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه سنگر مستحکم نظام است لذا باید قدردان مجاهدت و روحیه شهادت طلبی این عزیزان در مجموعه سپاه بود.

وی یادآور شد: یکی از عوامل اثرگذار و حفظ انقلاب، تقویت روحیه انقلابی گری در طلاب و روحانیون است، دشمن در حال ترویج و توسعه اسلام رحمانی بوده در صورتی که اسلام انقلابی مطابق با معیارهای اسلام ناب محمدی است.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)در ادامه افزود: دشمنان با تحریف مکتب حضرت امام خمینی (ره) و منزوی ساختن روحانیت درصدد تضعیف انقلاب و اسلام است، روحانیت در عرصه های مختلف و تأثیر گذار همچون مساجد و مدارس باید به صورت تخصصی ورود پیدا کند و سنگر را خالی نکند.

وی در پایان اظهار داشت: اساس کار دین اسلام بر پایه ولایت، سیاست و حاکمیت بنا شده است لذا باید با بصیرت و رصد تحرکات دشمنان انقلاب و اسلام را از گزند متجاوزان حفظ کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha