چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت:برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام سید علی رحمتی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای این شهرستان در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دورانی طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی است افزود:با بهره گیری از درسها و انتقال این تجربیات به نسل جوان جامعه، می توان از بسیاری از ناهنجاریهای فرهنگی اجتماعی در جامعه پیشگیری نمود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) جنگ تحمیلی را یک نعمت و دانشگاه انسان سازی برشمرده اند تصریح کرد:در دوران دفاع مقدس ناب ترین تفکرات و آسمانی ترین جوانان این مرزوبوم، با نثار خون پاک خود درخت نوپای انقلاب را آبیاری نمودند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با اشاره به اینکه در این جنگ کشور عزیزمان ایران متحمل خسارتهای مادی بسیاری شد خاطر نشان کرد:ایران اسلامی در این جنگ نابرابر نظامی با سلاح ایمان و معنویت پیروزی خود را جشن گرفت و خواب صدام را که در پی تصرف بخشهای از این کشور بود  را بی تعبیر گذاشت.

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در این جنگ علاوه بر صدور انقلاب اسلامی فتنه دشمن را نیز  ناکام گذاشت گفت:جوانان غیور این مرزوبوم از قشرهای مختلف بصورت خودجوش و با ایمان و اخلاص در دفاع جانانه از کیان انقلاب و اعتقادات خود سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست در جنگ نظامی با ایران اسلامی نوک پیکان تهاجم خود را به سمت فرهنگ و اعتقادات دینی ما نشانه گرفته است افزود:امروز نیز باید از تجربیات دفاع مقدس درس بگیریم و با ترویج ایمان،اخلاق و سبک زندگی ایرانی نقشه های شوم دشمن را خنثی کنیم و نگذاریم ذره ای از اعتقادات و باورهای دینی در جامعه کاسته شود.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان پاسداران حفاظت از آموزه های دینی و مکتب اهل بیت ع هستتد تصریح کرد:ماه های محرم و صفر فرصت مغتنمی است که مبلغان با استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد ،تکایا و هیات مذهبی به روشنگری و ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی در بین مخاطبان بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha