پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وصیت نامه شهدا

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: وصیت نامه شهدا راهگشای بحران های امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی درمراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس کهظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: تقدیم شهدای گرانقدر به نظام جمهوری اسلامی باعث بیمه شدن انقلاب ملت ایران اسلامی شد و بیمه بودن این انقلاب مدیون خون پاک و مطهر همین شهداست.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین اظهار داشت: به برکت وجود شهداست که مردم ایران اسلامی و حتی کشورهای دیگر در آرامش فکری هستند تا مفهوم اسلام را متوجه شوند.

حجت الاسلام صفی خانی به حضور ارزشمند روحانیت در دوران دفاع مقدس یادآورشد واظهارکرد: حضور رهبر انقلاب اسلامی در جنگ های نامنظم و جبهه های جنوب، غرب و شمالغرب کشور نمادی از آمادگی روحانیون در تمام شرایط دوران دفاع مقدس بود .

وی ادامه داد: دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها و ایستادگی ملت ایران بود و قشر روحانیت نیز هم پای سایر اقشار در این افتخارآفرینی سهیم بود و با ایستادگی و مقاومت مانع از تحقق امیال شوم و توطئه‌های دشمن شدند.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با بهره‌گیری از الگوهای دفاع مقدس در مقابل تمامی هجمه‌های دشمن مقاومت می‌کنند و در این راه روحانیت همانند دوران دفاع مقدس، نقش خطیری را برعهده دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha