جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی ببا بیان این که اسلام بدون روحانیت ضعیف خواهد بود، گفت: موفقیت و اعتلای نظام اسلامی به حوزه های علمیه و روحانیونی انقلابی نیاز دارد تا با تکیه بر معارف الهی، بنیان و پایه های انقلاب مستحکم تر گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، هادی پناهی، در نشست سیاسی بصیرتی  طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با تبریک فرارسیدن روزبزرگداشت فرماندهان شهیددفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مجموعه ای از درس های آموزنده و سازنده برای بشریت است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، امروز اگر آمریکا در برابر انقلاب اسلامی زانو زده است، به برکت مجاهدت شهدا در دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس نگین گرانبهایی است که سبب برچیده شدن بساط ظلم و جور شد و پرچم انقلاب و اسلام در تمام جهان را به اهتزاز درآورد.

پناهی به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: ولایت فقیه امتداد خط انبیاء و امامان علیهم السلام است، حمایت و تبعیت از ولایت فقیه حمایت از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: اسلام بدون در اختیار داشتن قشر روحانیت ضعیف خواهد شد، چرا که همه ابعاد اسلام از جمله معارف، فلسفه، اخلاق و سیاستش را طلاب و روحانیون حفظ کرده اند.

وی با اشاره به این که امروز عده ای درصدد به انزوا کشاندن ولایت فقیه هستند، گفت: فقدان ولایت فقیه در جامعه سبب تسلط طاغوت و دشمن بر نظام خواهد شد، دشمنان اسلام و ولایت فقیه را فاجعه ای برای بقای خود می دانند و از هر ابزاری برای حذف و به انزوا کشاندن آن استفاده می کنند.

پناهی در پایان ابراز داشت: موفقیت و اعتلای نظام اسلامی به حوزه های علمیه و روحانیونی انقلابی نیاز دارد تا با تکیه بر معارف الهی، بنیان و پایه های انقلاب مستحکم تر گردد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha