جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علی بن ابیطالب (ع) لارستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از اعزام ۵۰ نفر از مبلغین این مدرسه به مناطق محروم در ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی،‌ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و همچنین هفته امر به معروف و نهی از منکر، ۵۰ نفر از مبلغین مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان به مناطق محروم و جنوبی استان فارس اعزام می شوند.

وی افزود: نشست توجیهی مبلغان این شهرستان روز شنبه ۱۰ مهرماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات حوزه علمیه لارستان با سخنرانی مدیریت مدرسه و فرمانده سپاه لارستان برگزار می شود.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان اظهار داشت: طلاب پس از جلسه توجیهی به مناطق و روستاهای اطراف لامرد، مهر، علامرودشت، قیر و کارزین، داراب و زرین دشت اقدام به فعالیت می نمایند.

برگزاری نشست مشترک اساتید و روحانیون حوزه لارستان

حجت الاسلام موسوی در ادامه این گفتگو بیان کرد: نشست مشترک اساتید، روحانیون و مبلغین مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان و هیئات مذهبی این شهرستان هم در آستانه ماه محرم الحرام، امشب چهارشنبه ۷ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات لارستان برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسه ۶۰ نفر از مبلغین مدارس علمیه خواهران و برادران لارستان، مسئولین شهرستان حضور دارند و حجت الاسلام ولایتی نسب رئیس سازمان تبلیغات لارستان و حجت الاسلام سید عبدالرسول موسوی از اساتید و معاون اجرایی حوزه لارستان به ایراد سخن می پردازند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha