شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر موفق

حوزه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی "مدیر موفق"، ویژه مدیران و معاونان اجرایی مدارس استان، به میزبانی مدرسه حضرت ولی عصر(عج) بروجرد خبر داد.

حجت الاسلام سید فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که کارگاه " کارگاه آموزشی مدیر موفق" از امروز به مدت دو روز در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بروجرد در حال برگزاری است، گفت: در این کارگاه مدیران و معاونان اجرایی مدارس علمیه استان زیر نظر مدرس حوزه، حجت الاسلام ابروش راهکارهای تهذیبی و علمی تربیت طلابی مهذب و توانمند را فرا می گیرند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه مدیران و معاونان اجرایی مدارس علمیه با آخرین شیوه ها و راهکارهای مدیریتی و اجرایی در بحث تعلیم و تربیت طلاب آشنا خواهند شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد:مرحله اول این کارگاه روزهای ۸ و ۹ شهریور ماه در مدیریت حوزه علمیه استان برای مدیران و معاونان اجرایی مدارس علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام نجفی در پایان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای کادر مدارس علمیه می تواند در جهت ارتقاء تربیت دینی و توان علمی طلاب موثر باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha