جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پرچم ایران

حوزه/ دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعین حرم حضرت زینب(س) گفت: امروز استکبار جهانی با پول و قدرت تمام به جنگ اسلام آمده و درصدد ضربه زدن به کیان این مکتب الهی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام جواد حسین خانی، امروز در نشست مشورتی مسئولان ارومیه، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارداشت: ستاد پشتیبانی از مدافعین حرم حضرت زینب(س) بیش از یک سال است که در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان تشکیل یافته و قدم های خوبی در مساجد، مدارس و در میان مردم برداشته است.

وی افزود: استکبار جهانی طی 50 سال اخیر با کاشتن بذر خباثت و دشمنی با هدف قرار دادن مذهب در مقابل مذهب سعی در کم رنگ کردن اسلام و شیعه هراسی در کشورهای اروپایی داشته، لذا بدبینی و اسلام هراسی نسبت به آموزهای دینی و مسلمین از اهداف مستکبران و بدخواهان غربی است.

دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعین حرم حضرت زینب(س) اذعان داشت: هدف ستاد پشتیبانی از مدافعین حرم حضرت زینب(س) مسئله مقاومت است، امروزه برای تامین امنیت و آرامش، جنگ ها به خارج از مرزها کشیده شده، بنابراین آسایش و تامین امنیت امروز هزینه ای دارد که فرهنگ ایثار و شهادت تامین کننده آن است.

حجت الاسلام حسین خانی، ایران را کانون ثبات عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی با پول و قدرت تمام به جنگ اسلام آمده، اما با این حال  بسیاری از بسیجیان و پاسداران غیور مرد با وجود داشتن زن و بچه، به جنگ دشمنان اسلام رفته و از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت تبیین فلسفه عاشورا خاطرنشان کرد: با کمک روحانیون و مبلغان دینی در مساجد روستایی در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی می توان فرهنگ ایثار و شهادت حسینی را به فرهنگ زینبی گره زد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha