شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب کرمانشاه

حوزه/ طلاب و روحانیون مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با حضور در مزار شهدای گمنام ارتفاعات بازی دراز، با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با حضور در مزار شهدای گمنام ارتفاعات بازی دراز با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی با حضور در مزار شهدای گمنام و در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) حرکت شهدا را عاشورایی خواند و عنوان داشت: شهدا با اقتدا به سیدالشهدا(ع) واقعه دیگری همچون عاشورا را خلق کردند که منجر به سربلندی و عزت انقلاب و اسلام شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب گفت: همان گونه که خداوند متعال شهدا را زنده و دارای حیات طیبه معرفی می کند، می توان گفت شهدا زنده اند و راه و رسم زندگی را به بشریت می آموزند.

وی خاطر نشان کرد: امروز توجه به سیره و مکتب شهدا بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، لذا طلاب با روحیه جهادی مکتب شهدا را به نسل جوان معرفی کنند.

این استاد حوزه در ادامه افزود: افقی که شهدا با نثار خون خود برای ما ترسیم کردند، رسیدن به حیات طیبه و آرمان های ناب اسلام است.

وی ابراز داشت: شهدا با لبیک گفتن به امام و ولی خود به شهدای کربلا اقتدا کردند و با نثار جان و خون مطهرشان به ما آموختند که تنها در سایه اطاعت و پیروی از ولایت فقیه می توان بر دشمن پیروز شد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: طلاب و روحانیون افسران جنگ نرم هستند، بنابراین مبلغان دین در جبهه جنگ امروزی با اقتدا به شهدا، زمینه های پیشبرد اهداف نظام را رقم بزنند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha