چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مشاوره دینی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره "آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی" به مدت دو روز در دو مدرسه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در ادامه برگزاری دوره آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی، چهار کارگاه مشاوره ای با موضوعات "تربیت فرزند" و "کنترل عواطف و غرایز" در مدارس علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و پیامبر اعظم(ص) خورموج برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این دوره تعداد 60 نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه استان در دو کلاس 30 نفره شرکت کردند.

وی ادامه داد: دوره تربیت مشاور در دو بخش مقدماتی و تکمیلی و به منظور تعلیم و تربیت اساتید و طلاب نخبه مدارس علمیه استان جهت کادر سازی و نهایتاً زمینه سازی برای تاسیس مرکز مشاوره حوزه علمیه استان بوشهر راه اندازی و 10 عنوان اصلی و مهم که درامر مشاوره پرکاربرد هستند آموزش داده خواهد شد.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: در این دو عنوان از اساتید اعزامی از دفتر امور مشاوره معاونت تهذیب، حجج الاسلام و المسلمین دکتر عباسی و دکتر همتی جهت تدریس در کارگاه استفاده شد.

شایان ذکر است، در پایان دوره از شرکت کنندگان، آزمون کتبی و عملی گرفته خواهد شد و به افرادی که در آزمون ها نمره قبولی کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد. همچنین این افزدبه دوره تکمیلی دعوت می شوند و از آنها در مدارس علمیه به عنوان مشاور استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha