جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما در همایش "طلایه داران تبلیغ" گفت: علم به مردم ، بصیرت می بخشد و ایمان نیز موجبات نجات جامعه را فراهم می کند، لذا باید با بصیرت افزایی و تزریق ایمان در جامعه از انحراف و هرز رفتن جوانان و نوجوانان پیشگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش "طلایه داران تبلیغ" در جمع مبلغان و مبلغات اعزامی و بومی، گفت: حرکت در مسیر ترویج و تبلیغ دین، آثار و برکات فراوانی برای جامعه اسلامی به همراه دارد که قطعأ مورد رضایت و خشنوی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تدبیر و مدیریت در امر تبلیغ دین، افزود: طلاب و روحانیون باید با فراگیری راهکارهای نوین تبلیغی و مدیریت صحیح علاوه بر اثرگذاری بیشتر، جذب حداکثری داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کار اصلی مبلغان، تزریق احکام اسلام در جامعه است، ابراز داشت: علم و آگاهی به جامعه حیات و روحی تازه می بخشد، لذا طلاب و مبلغان باید جامعه را به سمت و سویی صحیح هدایت کنند.

آیت الله علما ادامه داد: شعائر اسلامی همچون محرم و صفر، اسلام را زنده نگه داشته و حفظ می کنند، لذا نسبت به ترویج شعائر دین در جامعه ابتکار به خرج دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)، اظهار داشت: علم به مردم بصیرت می بخشد و ایمان نیز موجبات نجات جامعه را فراهم می کند، لذا باید با بصیرت افزایی و تزریق ایمان در جامعه از انحراف و هرز رفتن جوانان و نوجوانان پیشگیری کنیم.

وی بیان داشت: دشمن در جهت انحراف جوانان و به انزوا کشاندن جامعه روحانیت اتاق فکر تشکیل داده است لذا مبلغان و مبلغات با روحیه ای عاشورایی  از استحاله فرهنگی در جامعه و تضعیف اعتقادات مردم جلوگیری کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با بیان توصیه هایی به مبلغان اعزامی، ابراز داشت: ترویج سنت حسنه وقف، ترغیب مردم در جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات، انسجام و اتحاد میان فرق و همچنین پرداخت زکات، جامعه اسلامی را از گزند هجمه های دشمنان در امان می دارد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha