جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه ضریح

حوزه/ طلاب بسیجی شرکت کننده در اردوی "میقات صالحین" مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیّر، از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، اردوی یک روزه "میقات صالحین" از طرف پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان دیّر، با همکاری مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)، به منظور تقدیر از طلاب فعال بسیجی، در بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری زاده، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر در دیدار شرکت کنندگان در اردوی یک روزه "میقات صالحین"، با تقدیر از فعالان پایگاه پیامبر اعظم(ص)، به بیان اهمیت جایگاه بسیج و بسیجی پرداخت.

بادفر از مسئولان سپاه بوشهر نیز در این نشست به برخی از وظایف طلاب بسیجی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه مهمترین وظیفه طلاب و روحانیون بسیجی، تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب است که در این زمینه باید فعال بود و برنامه ریزی کرد.

طلاب، پس از این نشست، به زیارت امامزاده عبد المهیمن از نوادگان حضرت ابوالفضل(ع) رفتند.

حجت الاسلام بحرانی، فرمانده پایگاه بسیج طلاب شهرستان دیر در جوار قبر مطهر این امامزاده گفت: امازادگان مرکز نور و اتصال مردم با اهل بیت(ع) می باشند؛ شهدا نیز مشعل فروزان زندگی ما هستند که باید همیشه یادشان در زندگی ما جاری باشد.

بازدید از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه حضرت امام حسین(ع) از دیگر برنامه های این اردو بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha