شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بوستان کتاب

حوزه /موسسه بوستان کتاب بیش از ۸۰ اثر در موضوع امام حسین (ع) و مناسبت های محرم و صفر چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری«حوزه» ،مسئول روابط عمومی بوستان کتاب گفت: موسسه بوستان کتاب، تاکنون بیش از 80  اثر ارزنده در موضوع  امام حسین (ع) و مناسبت های ماه های محرم و صفر چاپ و منتشر کرده است.

مهدی محدثی تصریح کرد: تعدادی از این آثار، منحصراً درباره امام حسین (ع)، وقایع عاشورا و نیز فلسفه قیام و نهضت حسینی است و برخی نیز به اصحاب و یاران حضرت پرداخته اند. مخاطبان این کتاب ها نیز برخی تخصصی اند (طلاب و دانشجویان) و تعدادی نیز مخاطبان عمومی و کودک و نوجوان دارند.

وی به نام برخی از این کتاب ها و نویسندگان آنها اشاره کرد و گفت: عناوین تعدادی از این آثار ارزشمند عبارتند از: احیای ارزش ها در نهضت عاشورا، قرآن و امام حسین(ع)، آلبوم عاشورا، تحقیق و بررسی پیرامون نهضت حسینی، رد پای خورشید، حیات پاکان، پیشوای شهیدان، اصحاب امام حسین از مدینه تا کربلا، در مکتب عاشورا، سیمای حسین (ع) و ... .

محدثی افزود: ارادت و عشق به امام حسین و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، با زندگی مردم عجین است و جزیی از فرهنگ این مرز و بوم می باشد. لذا خوشبختانه بسیاری از عناوین یادشده، به چاپ های  متعدد رسیده  و به تازگی برای چندمین بار تجدید چاپ شده اند که این امر، مایه افتخار موسسه بوستان کتاب است.

مسئول روابط عمومی بوستان کتاب افزود: علاقه مندان به مطالعه درباره امام حسین (ع) و شخصیت بی نظیر آن حضرت و اصحابش و نیز مناسبت های ماه های محرم و صفر، می توانند با مراجعه به سایت موسسه بوستان کتاب، (bustaneketab.com) از تازه های چاپ مطلع شوند. همچنین با عضویت در کانال تلگرام بوستان کتاب، از تازه ترین اخبار و تازه های نشر این موسسه آگاه گردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha