شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) صحنه گفت: بی تفاوتی و ترک این فریضه الهی قهر الهی را به همراه دارد و انسان را از نعمت های خداوند متعال محروم می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام علی بهمنی در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه عاشورا را یک فرهنگ دانست و عنوان داشت: عاشورا نقش حیاتی و تأثیرگذاری در بقا اسلام دارد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه اظهار داشت: شناخت و آگاهی از واقعه عاشورا درس بزرگی به جهانیان داد چرا که سیدالشهدا (ع) ذلت را نپذیرفت و عزتمندانه از اسلام پاسداری کرد و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

این استاد حوزه در بخشی دیگر از توصیه های خود به طلاب به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر سبب امنیت در جامعه و حلال شدن درآمدها خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اثرات و پیامدهایی را همچون آبادانی و اصلاح امور دنیا و دین را در جامعه به همراه دارد.

حجت الاسلام بهمنی در ادامه افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر بدحجابی و فساد را ریشه کن کرده و اعتیاد جوانان به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه با بیان اینکه فقدان امر به معروف و نهی از منکر سبب ترویج و توسعه آلودگی در جامعه می شود ابراز داشت: بی تفاوتی و ترک این فریضه الهی قهر الهی را به همراه دارد و انسان را از نعمت های خداوند متعال محروم می سازد.

این استاد حوزه در پایان با اشاره به اینکه محرم و صفر ضامن بقای اسلام و انقلاب است گفت: قیام حضرت سیدالشهدا (ع) برای تداوم دین بود لذا امر به معروف و نهی از منکر تداوم سیره و مکتب امام حسین (ع) است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha