جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام گنابادي نژاد

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، طلبگي را فرصتي براي خدمت به آرمان هاي اسلام و انقلاب اسلامي عنوان كرد كه طلاب بايد قدردان آن باشند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادي نژاد در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله صدوقی مشهد، طلبگي را فرصتي براي خدمتگزاری و سربازی امام زمان(عج) و خدمت به آرمان‌های امام و شهدا و انجام وظیفه نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی در تبعیت و اطاعت از منویات و تدابیر مقام معظم رهبری عنوان كرد.

وي ضمن گرامي داشت یاد و خاطره‌ شهدای هشت‌سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جانبازان، آزادگان و ایثا‌رگرانی که این شجره عزت و افتخار را برای میهن اسلامی به یادگار گذاشتند، گفت: هفته دفاع مقدس و همه‌ فرصت‌های دیگری که مجالی است تا نام و یاد شهدا را ببریم، فرصتي براي پیدا كردن ارزش‌های گمشده‌ و تجديد میثاق‌ها و تاكيد و تقويت تعهدات است.

حجت الاسلام گنابادي نژاد، يكي از نتيجه هاي دوران دفاع مقدس را ايستادن روي پاي خود و شكست ابهت دو ابرقدرت دنيا خواند و ابراز كرد: جنگ بين ایمان و کفر، خاکریزی است که همین امروز هم تا ظهور امام زمان(عج)وجود دارد.

معاون اسبق آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان با اشاره به جنگي كه در سوريه ايجاد شده و حضور مدافعان حرم در اين منطقه و تدبير مقام معظم رهبري درباره اين امر، يادآور شد: يكي از گروه هايي كه با نام فاطميون در اين جنگ حضور دارد، ابتدا با 22 نفر تشكيل شد و امروز  چندهزار نفر از برادران افغانستاني مقيم ايران هستند كه در اين منطقه به خوبي عمل كرده اند.

وي درباره جهاد در راه خدا، با تاكيد بر اينكه انسان در جهاد سختي مي بيند، گفت: انسان هايي در دوران دفاع مقدس از همه هستي شان گذشتند و با اين روحيه به افتخارات زيادي رسيديم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha