جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر ضرورت معرفت افزایی در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع)، گفت: ما باید به شور جوانان و نوجوانان عزادار شعورحسینی هم اضافه کنیم و فقط نگاهمان برانگیختن عواطف و احساسات نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی،  امروز در نشست شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، با تسلیت ایام عزای حسینی، گفت: اهداف قیام عاشورا باید بصورت کامل معرفی شود نه فقط بعد عاطفی آن مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: حوزه های علمیه و روحانیون باید رسالت خود برای انتقال مفاهیم ناب حرکت عظیم و انسان ساز ابی عبدالله (ع) را به خوبی انجام دهند و نگذارد عزاداری های به انحراف کشیده شود.

وی با تاکید بر ضرورت معرفت افزایی در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع)، ابراز داشت: ما باید به شور جوانان و نوجوانان عزادار شعورحسینی هم اضافه کنیم و فقط نگاهمان برانگیختن عواطف و احساسات نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تاکید کرد: باید با استفاده از فرصت تبلیغی ایام محرم، معارف ناب اهل بیت(ع) را درست به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم و شبهات را از ذهن آنان بزداییم تا با معرفت کامل و صحیح برای ابی عبدالله(ع) و یارانشان عزداری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha