شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه / مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب گفت: خانواده های طلاب می توانند به عنوان عاملی اثرگذار و متصل به حوزه های علمیه، با رفتار و اخلاق بر پایه دین مبین اسلام، ارزش های شریعت الهی را در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از دیدار مسئولان مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با خانواده های طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: ارتباط منسجم و همفکری مسئولان حوزه با خانواده های طلاب می تواند نقش بسزایی در پیشرفت و ارتقا طلاب داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به این که خانواده های طلاب الگوی عملی در میان مردم به شمار می روند، اظهار داشت: خانواده های طلاب می توانند به عنوان عاملی اثرگذار و متصل به حوزه های علمیه، با رفتار و اخلاق بر پایه دین مبین اسلام، ارزش های شریعت الهی را در جامعه ترویج دهند.

وی در ادامه افزود: تعامل، همفکری و هم افزایی مسئولان حوزوی و خانواده های طلاب سبب تزریق روحیه نشاط و شادابی جهت پیشبرد اهداف حوزه و تربیت طلاب مستعد خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی جلسات هفتگی با حضور سخنرانان مطرح و مداحی مداحان اهل بیت(ع) در وصف حضرت سید الشهدا (ع) و اعزام مبلغان به مناطق محروم در راستای معرفی واقعه عاشورا از جمله برنامه های این مدرسه است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha