پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طبرسی- امام جمعه ساری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود نعمت مهم امنیت در کشور، به تبعات ناامنی اشاره کرد و افزود: ناامنی، چندصدایی است و اینکه هر فردی ساز خود را بزند، سخن خود را بگوید و یا برای خود گروه جمع کند و سبب ایجاد تفرقه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان با بیان این که امنیت و آرامش امروز موجود در سراسر کشور مرهون خون شهداست، تصریح کرد: نیروی انتظامی کشورمان مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و انتظام‌بخشی به امور جامعه، افزود: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.

امام جمعه ساری افزود: کشوری اگر بخواهد امنیت داشته باشد این را می طلبد که نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی آن مقتدر باشد و این نعمت را هر کسی بفهمد و درک کنند، برنده میدان خواهد بود.

آیت الله طبرسی، شکر وجود این امنیت را واجب دانست و گفت: وجود این امنیت، مشارکت بالای مردمی در انتخابات را به همراه داشت و ما همیشه قدردان این امنیت هستیم.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد این مجموعه برای جامعه دانست و افزود: آحاد جامعه اسلامی باید بیشتر با خدمات نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت کشور آشنا شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نیروی انتظامی کشورمان را آمران به معروف و ناهیان منکر معرفی کرد و با بیان این که پلیس ایران اسلامی با دیگر کشورها تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: پلیس ایران اسلامی رسالت سنگینی در تأمین امنیت اخلاقی، فکری، عقیدتی و اخلاقی عهده دار است.

وی با اشاره به این که امروز چشم بیدار و مراقبت جامعه ما نیروی انتظامی متعهد ما است چرا که یک لحظه استراحت ندارد، گفت: آنها بیدارند تا دیگران آرامش داشته باشند، آنها چشم مراقب جامعه ما هستند که اگر نبود این بیداری، ایثار و از خود گذشتگی شرایط کشورمان به گونه ای دیگر بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود نعمت مهم امنیت در کشور، به تبعات ناامنی اشاره کرد و افزود: ناامنی، چندصدایی است و اینکه هر فردی ساز خود را بزند، سخن خود را بگوید و یا برای خود گروه جمع کند و سبب ایجاد تفرقه شود.

امام جمعه ساری گفت: حافظان امنیت کشور از جایگاه مردمی خوبی برخوردار هستند، گاهی باید از در مهربانی و رأفت وارد شد، اما گاهی نیز نیاز به برخورد است و اگر افرادی گردن‎کشی کردند باید مقابل آنها ایستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha