جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: گسترش کلاس های مبانی اعتقادی، اخلاق مداری و آشنایی طلاب با آداب اجتماعی در کنار توسعه زیرساخت های آموزشی و تهذیبی در جهت تربیت طلبه انقلابی، مومن و متعهد نقش بسزایی دارد

حجت الاسلام والمسلمین حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برگزاری جلسه معاونین تهذیب که امروز در محل مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی و بیان راهکارهای تعمیق باورها در بین طلاب، ارتباط مباحث اخلاقی و اعتقادی و بازخوانی شرح وظایف معاونین از جمله مباحث جلسه بوده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: تلاش در راستای تدوین برنامه های مدون و اعتقادی موجب تحقق اهداف کلان حوزه علمیه در تربیت طلبه انقلابی می شود.

وی افزود: انس و ارتباط بیشتر طلاب با ادعیه، آشنایی با سیره ائمه معصومین(ع) همچنین عامل بودن مسئولین حوزوی در عمل به فرایض دینی و مبانی اعتقادی تاثیر زیادی در ترغیب طلاب دارد.

این استاد حوزه، با تاکید بر نقش مدارس علمیه در تربیت جوانان انقلابی و مومن اذعان داشت: گسترش کلاس های مبانی اعتقادی، اخلاق مداری و آشنایی طلاب با آداب اجتماعی در کنار توسعه زیرساخت های آموزشی و تهذیبی در جهت تربیت طلبه انقلابی، مومن و متعهد نقش بسزایی دارد.

وی از اجرای برنامه های ویژه ماه محرم خبر داد و افزود: برگزاری جمع خوانی زیارت عاشورا، سخنرانی و سینه زنی از جمله برنامه هایی است که در 12 مدرسه استان اجرایی می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha