شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به هراس وهابیت از مکتب عاشورا، تصریح کرد وهابی های تکفیری بوی از انسانیت نبرده اند و چهره اسلام را خشن جلوه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، در جوار مزار شهید گمنام مدفون در این مدرسه، گفت: قیام حضرت سیدالشهدا (ع) تا قیامت کهنه نخواهد شد و قطعأ تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) جاری و زنده خواهد ماند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استکبار با اجیر کردنم تروریست های تکفیری درصدد به فراموشی سپرده شدن واقعه کربلا است، افزود: تروریست های تکفیری در نادانی و جهالت غرق شده و انسانیت را به فراموشی سپرده اند و با حملات تروریستی مسلمانان را به خاک و خون می کشند و چهره اسلام را خشن جلوه می دهند.

وی با اشاره به این که وهابیت تعظیم شعائر الهی را تهدیدی جدی برای بقای خود می داند، ابراز داشت: بازگو کردن شعائر الهی نشانه ایمان و تقوا است، هر عملی که نشانی از بندگی خدا در آن باشد و بر عظمت الهی دلالت داشته باشد، جز شعائر الهی محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطرنشان کرد: پوشیدن لباس مشکی توسط جوانان انقلابی و مؤمن نشان دهنده ایمان و تقوا در جامعه و تبیین و ترویج شعائر الهی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه واقعه عاشورا از مهمترین مصادیق شعائر الهی است، ابراز داشت: عاشورا حیات مجدد به اسلام داد و موجبات دوام و بقای دین مبین اسلام را فراهم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: پاسداشت قیام حضرت سیدالشهدا (ع) مثال بارز و اکمل شعائر الهی است، لذا باید محافل و مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان معرفت افزایی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha