پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدارس

حوزه/ همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام محرم ، طرح تبلیغ چهره به چهره دانش آموزی، در دهه اول محرم برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام محمد علی برزگرر، رئیس گروه اعزام مبلغین اوقاف و امور خیریه استان فارس در این خصوص بیان کرد: همزمان با اجرای برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام محرم و اجرای طرح اعزام مبلغ اوقاف و امورخیریه فارس روزانه تا پایان دهه اول محرم ، جمعی از مبلغان متخصص در امور تربیت دانش آموزی، با حضور در مدارس مقاطع راهنمایی و دبیرستان برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی ویژه دانش آموزان در مدارس را اجرا می کنند.

وی افزود : حضور این مبلغین در کلاسهای درس  و تبلیغ چهره به چهره، دانش آموزان را با مباحث دینی و اجتماعی آشنا می کنند.

حجت الاسلام برزگر ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه های این طرح برپایی دعای پرفیض عاشورا در مدارس است که به همت روحانیون و مبلغین در مدارس انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد : همچنین با استفاده از ظرفیت های لازم برای تبلیغ و ترویج فرهنگ شیعی و گسترش فرهنگ عاشورا در ایام محرم، مبلغین تا پایان دهه  اول محرم در دو نوبت صبح و عصر در مدارس حضور خواهند یافت.

رئیس گروه اعزام مبلغین اوقاف و امور خیریه استان فارس، ابراز داشت: علاوه بر روحانیونی که تبلیغ دانش آموزان را برعهده دارند تعداد 240 روحانی در قالب طرح اعزام مبلغ در سایر شهرستان ها و نقاط محروم فارس از اول محرم استقرار یافتند که علاوه بر برگزاری مراسم های مذهبی در منطقه تبلیغی خود در مدارس مختلف حضور خواهند داشت و مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) همراه با قرائت زیارت عاشورا به همراه دانش آموزان  را برگزار می نمایند.

حجت الاسلام برزگر تصریح کرد : مبلغین اوقاف و امور خیریه فارس تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط بیشتر با نوجوانان و جوانان قرار داده و از طریق روشهای نوین با حضور در میان مردم به نشر و معارف اهل بیت(ع) می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha