پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسین دشتی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، شعار صحابه امام حسین(ع) را ولایتمداری دانست و گفت: کربلا به ما یاد داد که از ولایت دفاع کنیم و بخاطر حق ، به شهادت برسیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی، امروز در جمع عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد با اشاره به موضوع شهادت طلبی، گفت: حقیقت شهادت طلبی با حقیقت مرگ طلبی تفاوت فراوانی دارد، خداوند شهادت را به معنای معامله قرار داده است و کسانی که جان خود به خدا می فروشند با خدا معامله می کنند.

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه شهادت و شهادت طلبی در قاموس معارف دینی ارزش بالایی دارد و با مرگ و هلاکت بسیار متفاوت است اظهار کرد: شهادت امر ارزشمندی است و با حرکت انتحاری و خودکشی فرق می کند.

وی با بیان اینکه هر فردی می تواند ، خواسته شهادت طلبی را داشته باشد عنوان کرد: در حرکت حسینی از عشق به شهادت باید یک قدم جلوتر رفت و آن استشهاد و شهادت طلبی است.

حجت الاسلام دشتی افزود: کسانی که امام حسین(ع) را همراهی کردند می دانستند که به شهادت می رسند و با یقین این راه را انتخاب کردند.

وی شعار صحابه امام حسین(ع) را ولایتمداری دانست و گفت: کربلا به ما یاد داد که از ولایت دفاع کنیم و  بخاطر حق به شهادت برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha