جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طائب

حوزه/ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: حوزه انقلابی در روضه ۱۴۰۰ سال قبل نمی ماند، بلکه شمر زمانه خود را به خوبی می شناسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در گردهمایی طلاب و روحانیون زنجان با محوریت نفوذ که در مسجد مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به پروژه نفوذ دشمن گفت: دشمن برای نفوذ در کشور از هر راهی اقدام  می کند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن تنها راه نجات خود را در نفوذ می بیند، افزود: امروز حیات دشمن به نفوذ در کشور بستگی داشته و برای این امر از هر حربه ای استفاده می نماید.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه دشمن در این راه  به همه مسائل از جمله عاشورا و مسائل دینی نیز می پرداند، گفت: غافل شدن از دارائی ها سبب باز شدن زمینه زمینه نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه در قرآن تکالیف زیادی برای مسلمانان ذکر شده است، خاطر نشان کرد: بعضی از تکالیف مثل نماز خواندن محدود است، ولی آمادگی در برابر دشمن محدودیت ندارد و تا حد استطاعت باید در مقابل دشمن آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر هوشیاری دائم داشته باشیم می توانیم جلو نفوذ دشمن را بگیریم، تصریح کرد: نفوذ این است که دشمن کاری کند  که ما برای تداوم حرکت نتوانیم کاری کنیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه جنگ کننده این عرصه هستند، تصریح کرد: حوزه های علمیه باید به مردم آگاهی بدهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن حوزه های علمیه، افزود: فرق حوزه انقلابی با حوزه غیر انقلابی در این است که حوزه انقلابی در روضه 1400 سال قبل نمی ماند و شمر زمانه خود را می شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب، شهید مطهری را نمونه ی یک روحانی انقلابی دانست که یزید زمان خود را شناخته و به مبارزه با آن پرداخت.

 وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد این است که حوزه های علمیه را به حالت غیر انقلابی برگرداند که در روضه 1400 سال قبل مانده و در سیاست دخالت نمی کند گفت: حوزه یا انقلابی است و یا غیر انقلابی و ما حوزه ضد انقلابی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب، مطرح کنندگان پرداخت هزینه برای مدافعان حرم را عوامل دشمن و آنهایی دانست که می دانند باید به جنگ بروند، ولی می ترسند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه خواسته دشمن جنگ طرفین در داخل است، گفت: نتیجه فتنه 88 خالی شدن جبهه های مقاومت در خارج بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha