جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهیان نور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از اعزام خواهران طلبه این مدرسه برای تبلیغ در کاروان های راهیان نور بانوان خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه این مدرسه با حضور در بین خواهران به بیان احکام و مسائل شرعی می پردازند، گفت: طلاب در طول سفر به تبیین ابعاط مختلف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین مخاطبان خواهند پرداخت.

وی همچنین با اشاره به همکاری خواهران طلبه این مدرسه با برنامه های دینی فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: خواهران طلبه به منظور توانمند سازی دینی و معرفتی مددجویان این نهاد در برنامه های دینی و فرهنگی برای مددجویان با عنوان طرح فلاح به فعالیت مشغول هستند.

آزادبخت، از اجرای برنامه های قرآنی روان خوانی،روخوانی،تفسیر و حفظ قرآن کریم در این مدرسه خبر داد و بیان داشت:طلاب خوابگاهی این مدرسه نیز در طول سال با اجرای برنامه های ختم قرآن برنامه های مناسبتی تقویم را نیز بصورت خودجوش برگزار می کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه در این مدرسه  مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش برگزار می شود، گفت:مراسم سوگواری همراه با سخنرانی با شرکت طلاب و عموم مردم در حال برگزاری است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha