چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار عباس یوسفی ، فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) خوزستان

حوزه/ یکی از قدرت‌های بلامنازع و تثبیت شده در منطقه، قدرت جمهوری اسلامی بوده و ما هنوز رونمایی‌های زیادی در آینده خواهیم داشت و هرکجا که احساس کنیم تهدیدی در حال انجام است، دستاوردها و سلاح‌های جدیدمان را به رخ دشمنان می‌کشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، سردار عباس یوسفی، فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (عج) خوزستان، در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، بابیان این‌که دشمن در بحرین و جنوب لبنان، شیوه‌های جدید جنگی به راه انداخته است، اظهار داشت: یکی از این شیوه‌ها، جنگ نیابتی است و رهبر معظم انقلاب، به‌خوبی حربه آن را شناسایی و در سخنانشان در مقابله با آن تأکید کرده‌اند.

وی بابیان این‌که نتیجه ارزش گذارانه تعامل با جهان، بدون محاسبات انقلابی، ایستادگی و مقاومت هم به‌ نوعی غرب‌زدگی است، تصریح کرد: اگر در تعامل با جهان غرب، پیام‌ها، ارزش‌ها و اصول انقلاب را در نظر نگیریم، محکوم به شکست خواهیم بود؛ همان‌طوری که در چند ماه گذشته‌ها شاهد آن بوده‌ایم.

سردار یوسفی، با تأکید بر این‌که، فرصت استفاده از ظرفیت‌های داخلی را نباید از دست داد، اظهار داشت: باید با تکیه بر درون، گرفتاری‌ها و مشکلاتی که بر سر راه مردم وجود دارد، را از بین برد و نمی‌شود تنها با نشست و برخاست با کسانی که هیچ اهلیتی ندارند و مردم دلشان از آنان خون است، کشور را اداره کرد.

فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (عج) خوزستان، بابیان این‌که جمهوری اسلامی ایران، سال‌ها با تهدیدهای غرب، قدرت سازی کرده است، گفت: امروز اگر پیشرفت‌های مختلف و متعددی را در عرصه‌های مختلف دیده‌ایم، صرفاً به دلیل اعتماد به قدرت درون و نیروی جوان ایرانی است و آن چیزی که بیش از همه سبب نگرانی آمریکا شده، صرفاً همین عامل مهم است.

وی توان نظامی جمهوری اسلامی را یکی از قدرت‌های در حال توسعه و برتر دانست و تأکید کرد: یکی از قدرت‌های بلامنازع و تثبیت شده در منطقه، قدرت جمهوری اسلامی بوده و ما هنوز رونمایی‌های زیادی در آینده خواهیم داشت و هرکجا که احساس کنیم تهدیدی در حال انجام است، دستاوردها و سلاح‌های جدیدمان را به رخ دشمنان می‌کشیم.

سردار یوسفی، در پایان، بابیان این‌که شهدای مدافع حرم، یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده دشمنان هستند، اظهار داشت: دشمنان وقتی می‌بینند، شهدای بزرگواری همچون دریساوی ها با قدرت برای عظمت اسلام و مسلمین بیرون از مرزها ایستاده‌اند، اجازه تعرض در خاک مقدس جمهوری اسلامی را به خود نمی‌دهند و از این روست در جنگ فرهنگی، با قدرت تلاش می‌کنند تا آرمان‌های انقلابی ملت ایران را از جوانانمان دور کنند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha