جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلم رحیمی ، مدیر کل صدا و سیمای خوزستان

حوزه/ رحیمی با بیان اینکه دزفول مهد عالمان و بزرگان دین است، گفت: باید به مردم دزفول و استان خوزستان به دلیل پرورش و داشتن چنین علمای بزرگی تبریک گفت و قدر چهره‌هایی که سبب ترویج مفاهیم عاشورایی می‌شوند را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی در دیدار در یکی از پیرغلامان اهل‌بیت(ع) شهرستان دزفول، گفت: حاج سید محمدعلی مصطفوی از خطیبان عاشورایی برجسته هستند که در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان، به‌عنوان خطیب عاشورایی ملی شناخته شد.

وی دزفول را مهد علمای بزرگی چون حضرات آیات انصاری و قاضی(ره) دانست و تصریح کرد: یک قرن منبر اباعبدالله الحسین(ع)، نصیحت مردم و ترویج فرهنگ نورانی اسلام و مذهب تشیع در استان علی‌الخصوص دزفول توسط حاج مصطفوی، می‌طلبد که در این ایام از شخصیت بزرگوار این خطیب مداح اهل‌بیت(ع) تکریم شود.

رحیمی، با بیان اینکه خوزستان، مرکز ورود تشیع به ایران است، اذعان داشت: باید به مردم دزفول و استان خوزستان به دلیل پرورش و داشتن چنین علمای بزرگی تبریک گفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، در پایان با بیان اینکه خدمت در مکتب عاشورا شیرین و ارزنده است، اظهارداشت: باید چنین چهره‌هایی را همیشه به یاد داشته و نامشان را زنده بداریم که این افراد، نقش بسزایی در انتقال مفاهیم عاشورایی داشته و دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha