جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالخالق عبداللهی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: طلاب نسبت به خودسازی در مکتب قرآن و عترت اهتمام ویژه داشته باشند و همواره در راستای صیانت از ارزش های دین ثابت قدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین عبدالخالق عبدالهی امروز در جلسه اخلاق در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه عنوان داشت: طلاب و روحانیون همواره باید به هدایت های الهی عمل کنند در غیر اینصورت نه تنها علمش سودی ندارد بلکه موجب انحراف جامعه خواهد شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: طلاب نسبت به خودسازی در مکتب قرآن و عترت اهتمام ویژه داشته باشند و همواره در راستای صیانت از ارزش های دین ثابت قدم باشند.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: مباحثه و مطالعه یکی از عوامل ارتقا و پیشرفت طلاب است، امام خمینی (ره) همواره طلاب و روحانیون را توصیه به مطالعه و مباحثه می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی در ادامه افزود: قرآن کریم بالاترین حق است لذا طلاب با استفاده از دستورالعمل های این کتاب آسمانی حق و حقیقت و مکتب ائمه اطهار علیهم السلام را در جامعه تبیین کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: هدف حضرت سیدالشهدا (ع) از قیام عاشورا اصلاح امت جدش پیامبر اکرم (ص) و برقراری عدالت در جامعه و همچنین احیای اسلام بود و برای تحقق این امر به شهادت رسید و خاندانش را نیز به اسارت بردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی در پایان تصریح کرد: اشک ریختن در ماتم امام حسین (ع) انسان را نورانی کرده و موجبات بخشایش انسان و جامعه را فراهم می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha