پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیرکل اوقاف استان قم

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم گفت: تقویت آرمان‌های جامعه اسلامی وابسته به آموزه‌های عاشورا و مکتب حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  سیداسماعیل حسینی مقدم در همایش بصیرت عاشورایی در جمع فرماندهان و بسیجیان سازمان ها و ادارات استان قم، اظهارداشت: استکبار با توطئه‌های خود دنیا را به آشوب کشانده است و از پیچیده‌ترین نقشه‌ها برای رسیدن به اهداف خود در عرصه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی و اقتصادی استفاده می‌کند.

عضو شورای اداری استان با تاکید بر اینکه انتخاب دهه نخست ماه محرم به منظور بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر اقدام شایسته‌ای است، افزود: شاه بیت بصیرت عاشورایی شاهکار سیدالشهدا(ع) است چراکه امام حسین(ع) با این شاهکار توانست اسلام را زنده کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: دشمن در عراق و افغانستان به دنبال نفوذ در نظام اسلامی ایران است، چرا که نظام اسلامی توانسته با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی اهل‌بیت(ع) در میان مردم نقاط مختلف دنیا به محبوبیت مطلوبی برسد.

حجت الاسلام  حسینی‌مقدم با اشاره به اینکه محرم و صفر فرصتی برای تقویت روحیه استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی مردم است، گفت: تلاش دشمن برای تغییر افکار مردم جامعه اسلامی نسبت به گذشته افزایش داشته به همین علت باید آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان پرچم‌داران انقلاب باید همواره با بصیرت و تیزهوشی از سرمایه‌های خدادادی که به برکت اهل بیت(ع)، خون مطهر شهیدان دفاع مقدس و تدابیر رهبری به ملت ایران واگذار شده است، حراست کنند.

وی آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان پرچم‌داران انقلاب باید همواره با بصیرت و تیزهوشی از سرمایه‌های خدادادی که به ملت ایران واگذار شده است، حراست کنند.

حجت‌الاسلام  حسینی‌مقدم با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تبدیل بقای متبرکه به قطب‌های فرهنگی کشور اظهارداشت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای ماه‌های محرم و صفر برنامه مشخصی را در دستور کار خود قرار داده که سوگواره بصیرت عاشورایی به عنوان یکی از این برنامه‌ها گامی برای تبیین معارف بلند مکتب سیدالشهدا(ع) است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha