پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری

حوزه/امام جمعه سنقر گفت: هر انسانی فطرتأ خداجو و خداپرست است اما ترک اهل بیت علیهم السلام موجبات انحراف و انحطاط افراد را رقم زده و ایمان به خداوند را تزلزل می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام مجید صفدری، در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان صحنه عنوان داشت: شب های محرم فرصت هایی طلایی همچون شب های قدر است که می توان از این فرصتی که خداوند متعال در اختیار بندگانش قرار می دهد نهایت استفاده را برد.

امام جمعه شهرستان سنقر ادامه داد: در شب های محرم خیمه های حضرت سیدالشهدا (ع) بر همه مردم و مؤمنان باز خواهد شد، سیدالشهدا (ع) فرصت های دستیابی و تقرب به خداوند را گسترده تر می کند.

وی در ادامه افزود: وابستگی به دنیا، پست و مقام و اولاد از عواملی هستند که انسان را در راستای استفاده از فرصت هایی که امام حسین (ع) در اختیار ما قرار می دهد باز می دارد.

این کارشناس دینی ابراز داشت: هر انسانی فطرتأ خداجو و خداپرست اما موانعی مانع از ایمان به خدا شده و موجب انحراف و انحطاط افراد می شود.

حجت الاسلام صفدری خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) همه هستی خود را در طبق اخلاص قرار داد اما با این وجود خم به ابرو نیاورد چرا که وابستگی سیدالشهدا (ع) به خداوند متعال بیشتر از وابستگی به دنیا و تعلقات دنیوی بود.

امام جمعه شهرستان سنقر گفت: متأسفانه پول و ثروت سبب انحراف و گول خوردن بسیاری از هواداران سیدالشهدا (ع) شد و دنیا را به قیامت و امام حسین (ع) ترجیح دادند.

وی در پایان اظهار داشت: مراقبه بر اعمال و حساسیت نسبت به عدم ورود مال حرام به زندگی زمینه های نجات انسان ها را رقم می زند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha