جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلیمن احمد عابدی،مدیر حوزه فارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدی گفت: امروز نشر معارف اهل بیت(ع)، دفاع از قرآن و مکتب تشیع و پاسخ به شبهات از اصلی ترین ماموریت های حوزه و روحانیت است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به ماموریت های حوزه و روحانیت، گفت: روحانیون در سطوح مختلف به تبیین و تشریح ابعاد گوناگون زندگی سیاسی و اجتماعی اهل بیت (ع) در بین اقشار مختلف جامعه اسلامی بپردازند .

وی با بیان اینکه مردم تشنه شناخت مکتب اهل بیت(ع) هستند، افزود: تلاش مستکبرین و دشمنان اسلام ناب محمدی بر این قرار است که اجازه ندهند مکتب ناب شیعه در دنیای کنونی  نشر پیدا کند، لذا حوزه و روحانیت که در حقیقت  میراث‌دارمکتب ناب اهل بیت(ع) هستند، وظیفه دارند فرهنگ ناب اسلام محمدی را بصورت صحیح معرفی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: هر چقدر تلاش‌مان را برای معرفی حقایق قرآن به مردم بیشترکنیم و ارادت‌ خود را نسبت به اهل بیت(ع) افزایش دهیم، وظیفه الهی خود را  انجام داده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی افزود: امروز نشر معارف اهل بیت(ع)، دفاع از قرآن و مکتب تشیع و پاسخ به شبهات از اصلی ترین وظایف حوزه علمیه است و طبیعی است گام اول شناخت مکتب شیعه و همچنین تربیت طلاب فاضل و مبلغینی است که به علوم روز مسلح باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha