شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جنبش الاصلاح والوحدة

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق سخنان سید حسن نصرالله را کامل و جامع و صریح و در بر دارنده پیام محبت و برادری و خیرخواهی برای مسلمانان دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة امروز پنچ شنبه از سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تجلیل کرد و این سخنان را کامل و جامع و صریح و در بر دارنده پیام محبت و برادری و خیرخواهی برای مسلمانان دانست.

وی در ادامه از ملت های عربی و اسلامی خواست به سخنان سید نصرالله گوش فرا دهند، زیرا این سخنان حقیقت کامل و چشم اندازی روشن برای خاور میانه و جهان عرب و اسلام است.

این روحانی اهل سنت افزود: آنچه که امروز در منطقه جریان دارد چیزی نیست جز منفعت طلبی و فتنه جویی آمریکا و تلاش این کشور برای ضربه زدن به امنیت منطقه و چپاول ثروت ملت ها و کشتار مسلمانان و متاسفانه شاهد این هستیم که برخی عرب ها نیز به شدت آمریکا را تایید می کنند و در جهت تامین منافع و امنیت اسرائیل گام بر می دارند و در این میان تنها مقاومت است که با ایستادگی و پایداری خود تمام توطئه های آمریکا را نقش برآب کرده و با مزدوران تکفیری آمریکا مبارزه می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha