جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 396224
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کارت هوشمند

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از تحویل ۱۰۰ درصدی کارت هوشمند برای طلاب استان خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اشاره به این که استان لرستان از استان های پیشرو در تحویل کارت هوشمند به طلاب است،  گفت: طلاب با دریافت کارت هوشمند تمامی مشخصات شخصی و فعالیتی خود را در این کارت ثبت می نمایند و با همراه داشتن این کارت می توانند فعالیت های مورد نیاز اداری خود را انجام دهند.

وی به انجام فعالیت های خروج از کشور طلاب اشاره و تصریح کرد: تاکنون طلابی که به معاونت امور طلاب حوزه علمیه استان لرستان برای انجام امورات خروج از کشور مراجعه کرده اند پرونده برای آنها تشکیل شده و می توانند برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق مراجعه نمایند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از ثبت پرونده خروج از کشور برای ۳۰ نفر از طلاب لرستانی خبر داد و خاطر نشان کرد:طلاب می توانند با مراجعه به حوزه علمیه استان، مقدمات خروج از کشور را برای زیارت خود به عتبات عالیات انجام دهند.

وی در پایان از برگزاری اردوهای زیارتی فرهنگی برای طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و افزود:با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص اعتبار این اردوها در طول سال برای طلاب لرستانی و خانواده های آنان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha