شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجاوز سعودی ها به یمن

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود بازنده اصلی جنگ در یمن است، گفت: حکام فاسد سعودی علیرغم حمایت های گسترده آمریکا و دیگر کشورهای عربی و اروپایی در کشتار مردم یمن، اما نتوانسته اند مقاومت گروه های مردمی و ارتش یمن را در هم بشکنند.

حجت الاسلام حمزه علی اکبری،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن گفت: آل سعود جنایت کار به نیابت از آمریکایی ها و صهیونیست ها مشغول کشتار انسان های بی گناه در  یمن است.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که دستان آمریکایی ها به خون میلیون ها انسان بی گناه در اقصی نقاط جهان آغشته است، افزود: امروز مقامات آمریکایی مسئول اصلی بحران های خاورمیانه هستند، چون این جنگ و خونریزی ها به دلیل زیاده خواهی های آمریکایی ها در منطقه رخ داده است.

وی با بیان این که آل سعود بازنده اصلی جنگ در یمن است، خاطرنشان کرد: حکام فاسد سعودی علیرغم حمایت های گسترده آمریکا و دیگر کشورهای عربی و اروپایی در کشتار مردم یمن، اما نتوانسته اند مقاومت گروه های مردمی و ارتش یمن را در هم بشکنند.

حجت الاسلام اکبری، دولت عربستان را مروج وهابیت، تکفیر، تفرقه و تروریسم دانست و گفت: همانطوری که بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در سال ۶۶ به مناسبت شهادت زائران ایرانی به دست آل سعود فرمودند اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى توانیم از جنایات آل سعود بگذریم.

وی با بیان این که آل سعود دست نشانده آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این رژیم مفسد و خبیث مهره آمریکایی ها به منظور تحقق اهداف شوم صهیونیستی آمریکایی است و دستان آنها آلوده به خون های هزاران انسان بی گناه آلوده است.

این محقق  حوزوی با تأکید بر این که امت اسلامی نباید در برابر جنایت‌های آل سعود در منطقه سکوت کنند، بیان داشت: امروز دستان پلید آل سعود به خون های پاک هزاران انسان بی گناه در کشورهای مختلف اسلامی آلوده است.

وی در ادامه با اشاره به فروش گسترده و بدون محدودیت انواع سلاح‌های پیشرفته به عربستان سعودی و امارت از سوی آمریکا گفت: کاخ سفید با آگاهی کامل نسبت به بهره‌گیری عربستان سعودی از سلاح‌های آمریکایی برای کشتار زنان و کودکان بی پناه یمنی نه تنها در فروش سلاح به این کشور محدودیتی ایجاد نکرده بلکه نوع و حجم تجهیزات ارسالی برای ارتش سعودی را با هدف اثرگذاری بیشتر توسعه داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران تاکید کرد: آل سعود از طریق جنگ نابرابر در یمن همه تلاش خود را بکار بسته است تا انسان های بیگناه را در این کشور به خاک و خون بکشد و غریزه سلطه جویی خود را اعمال کند و از مظلومان جهان از جمله مردم یمن انتقام بگیرد.

حجت الاسلام اکبری خاطر نشان کرد: آل سعود با جنایت وحشیانه در قبال مردم یمن و کشتار آنها ، خباثت جریان وهابیت و تکفیری بودن این تفکر علیه مسلمانان را ثابت کرده است از این رو سازمان های بین المللی باید در راستای مقابله با این اقدامات وارد عمل شوند و راهکار جدی را اتخاذ کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha