پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید علی اکبر موسوی مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان استان فارس

حوزه/ مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: فرهنگ حسینی سدّی محکم درمقابل تهاجمات دشمن است که باید به آن اهتمام فراوان گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان، امروز در نشست " بصیرت حسینی" که با حضور اساتید و طلاب برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهرم های مهم تبلیغ و اشاعه فرهنگ ناب شیعی، استفاده از اهرم عاشورا و ترویج فرهنگ سرخ حسینی است.

وی افزود: مدیران ارشد و میانی فرهنگی باید بدانند هیچ اهرمی پس از فطرت پاک و خداجوی انسانها، کارآمدتر، موثرتر و پیش برنده تر از اهرم عاشورا برای ترویج دین، انسانیت، اخلاق و مکتب اهل بیت(ع) وجود ندارد.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه فرهنگ حسینی، سدی محکم درمقابل تهاجمات دشمنان است، بیان کرد: آرمان حسینی و اندیشه ناب کربلایی، عاملی انگیزه ساز، حرکت آفرین و تحول زاست که در عین ماندگاری و جامعیت از کنترل و دستبرد دشمن مصون می باشد.

حجت الاسلام موسوی گفت: غفلت از این سرمایه بزرگ معنوی که در سرتاسر زندگی شیعیان و دوستان اهل بیت(ع) نفوذ دارد و همه  دلها را در کمند جاذبه اش اسیر کرده، سبب رکود فعالیت های فرهنگی و رشد کم سرعت یا بازدهی پایین تبلیغات دینی می شود.

انتهای پیام  313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha