پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید دانش آموزان یزدی از مدرسه علمیه

حوزه/ جلسه آشنایی ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان جنت شهر با روند تحصیلی و آموزشی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) این شهرستان با حضور طلاب و اساتید ان حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از فارس، طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان جنت شهر، میزبان 500 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس این شهرستان به منظور آشنایی محصلین آموزش و پرورش با نحوه تحصیل و آموزش طلاب این مدرسه، به مدت 2روز بودند.

خانم علوی نیا مدرس حوزه در حاشیه این بازدیدها، با زبانی کودکانه محبت امام علی (ع) را برای دانش آموزان تشریح کرد و امام را به عنوان با ارزش ترین سرمایه معنوی برای انسان معرفی کرد.

وی ادامه داد: یزیدیان به دنبال گرفتن محبت امام (ع) از مردم بودند و تا حدودی با پرداختن مادیات به آنان موفق شدند.

علوی نیا هم چنین  در ادامه از چگونگی زندگانی حضرت رقیه (س) و حضرت علی اصغر (ع) و نحوه شهادت ایشان به ایراد سخن پرداخت و گفت: همیشه باید دوستدار امام باشیم و با دشمن امام دشمن باشیم.

گفتنی است، در روز دوم این مراسم دیدار، حجت الاسلام صادقی منش مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در بین کودکان به ایراد سخنرانی پرداخت و در قالب یک داستان کودکانه ، شیعه را کسی معرفی کرد که دوستدار اهل بیت و امام حسین (ع) باشد و در انتها وی در قالب یک بازی سوال و جواب فعالیت های شایسته را به دانش آموزان حاضر معرفی کرد.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha