چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب

حوزه/ کارگاه تخصصی "اصول مدیریت فرهنگی" با حضور اساتید، مبلغین و حوزویان مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، کارگاه تخصصی "اصول مدیریت فرهنگی" به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز با حضور اساتید، مبلغین و حوزویان و سخنرانی مدیریت مدرسه در فضای آموزشی حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام حیدر عارف پور، مدیر مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز در ابتدای این کارگاه تخصصی اظهار داشت: یکی از اصول مهم در مدیریت فرهنگی، توجه به اصل انتظار سبز و امید به آینده ای روشن و طلایی است، دورانی نورانی که در آن با ظهور آخرین ذخیره الهی، تلاشها و مجاهدت های همه ی انبیاء و اولیای الهی به نتیجه می رسد.

وی افزود: فقدان روحیه انتظار و یاس و سیاه نمایی امروز و فردا، موجب تباه شدن مجاهدت های انبیاء و معصومین(ع)، و بازنشستن از فعالیت های فرهنگی و اصلاح گرانه و فرسایش نیروهای فرهنگی و جبهه حق خواهد بود.

مدیر مدرسه آقاباباخان شیراز بیان کرد: با بررسی اجمالی تاریخ انبیاء به این واقعیت پی می بریم که تلاش های آنان عمدتا در زمان آنان به نتیجه دلخواه نرسیده و گویا همه تلاش های آنان و یا بیشتر آن، در دل تاریخ ذخیره شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با این وجود آنها هیچ موقع از تلاش و تبلیغ دین دست نکشیدند و با روحیه ای امیدوار و خستگی ناپذیر و عزمی راسخ، به انجام وظایف تبلیغی خود مشغول بوده اند و این صلابت به خاطر انتظار دوران ظهور آخرین مصلح جهانی یعنی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) می باشد.

شایان ذکر است: در ادامه این کارگاه تخصصی، به سئوالات و شبهات طلاب حاضر در جلسه از سوی اساتید و مدیریت مدرسه پاسخ داده شد.

انتهای پیام 313/44

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha