جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 396345
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر گفت:تربیت طلاب مهذب و کارآمد از عالی ترین اهداف حوزه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، اعظم آزادبخت، صبح امروز در جلسه توجیهی با اساتید و کادر علمی آموزشی این مدرسه با بیان اینکه اساتید مدارس علمیه باید با اخلاص و روحیه بالا در جهت تربیت طلاب مهذب و محقق تلاش کنند افزود:تربیت طلاب مهذب و مبلغانی کارآمد در بین بانوان می تواند علاوه بر ارائه الگوی مناسب برای سایر بانوان جامعه ،در استحکام و تقویت بنیان خانواده نیز موثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بانوان مبلغ در سطح جامعه تصریح کرد:تبلیغ خواهران  در جامعه می تواند از بسیاری آسیب های اجتماعی عصر حاضر در بین خانواده ها بکاهد و موجب تقویت و استحکام بنیان خانواده گردد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر در ادامه با اشاره به اینکه انجام مباحثه و توجه به این مهم باید در راس برنامه های علمی آموزشی طلاب قرار گیرد افزود:مباحثه در حوزه موجب ماندگاری دروس حوزه و ارتقاء فن بیان برای طلاب خواهد شد لذا ضروری است اساتید حوزه به انجام این مهم توجه داشته باشند.

خانم آزادبخت با اشاره به ضرورت تزکیه و تهذیب نفس طلاب نیز گفت:اساتید حوزه موظفند روزانه در خصوص تبیین و نهادینه سازی اصول اخلاقی برای طلاب به ایراد سخنرانی بپردازند.

در ادامه این جلسه، الهام صفری معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر نیز از تحصیل ۱۰۰ طلبه خوابگاهی و غیر خوابگاهی در این مدرسه خبر داد و افزود:برای ارتقاء کیفیت آموزشی در این مدرسه کلاس های درس با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند و همچنین برگزاری کارگاه های علمی آموزشی برای اساتید و طلاب در طول سال برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha