جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام داوود زارع

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به اینکه سلامت طلاب موجب اثرگذاری بیشتر آنها در جامعه می شود گفت: سلامت و ایجاد روحیه نشاط در طلاب سبب سعادت و رشد جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ،حجت الاسلام داوود زارع، امروز در نشستی با حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه از تامین ارتقاء سلامت طلاب و روحانیون در استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: در راستای تحقق سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب طرح تأمین ارتقاء سلامت طلاب و روحانیون در استان کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه ویژه حوزه های علمیه به مقوله سلامت طلاب اظهار داشت: سلامت طلاب زمینه های رشد و سعادت و همچنین اثرگذاری بیشتر آنها را در جامعه ایجاد می کند.

وی با اشاره به سیاست های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص سلامت، بیان داشت: ارائه خدمات آموزشي، پژوهشي، بهداشتي، درماني و توانبخشي سلامت مبتني بر اصول و ارزش‌هاي انساني ‌اسلامي و نهادينه سازي آن در جامعه و حوزه های علمیه از ضروریات است.

حجت الاسلام زارع با اشاره به طرح تامین ارتقاء سلامت طلاب و روحانیون، ابراز داشت: توانمند سازی طلاب و مسئولان حوزوی از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین ارتقا سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی طلاب و خانواده های آنها از اهداف طرح تأمین ارتقاء سلامت طلاب به شمار می رود.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توانمند سازی طلاب و ارتقا سلامت جسمانی و معنوی طلاب خبر داد و تصریح کرد: برنامه هایی از قبیل اصول تغذیه، بهداشت خانواده، سلامت جسمانی و روانی، بهداشت فردی و بهداشت زناشویی توسط اساتید مجرب در قالب کارگاه های آموزشی به طلاب و خانواده های آنها آموزش داده می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان گفت: قطعأ سلامت جسمانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در طلاب مقدمات تولید فکر سالم در راستای پیشبرد اهداف حوزه های علمیه را فراهم می کند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha