پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب در جمع دانش آموزان

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت ۴۷ مبلغ در مدارس امین این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که  این تعداد مبلغ ۳۱ نفر خواهر و ۱۶ نفر برادر هستند، گفت: مبلغان در مدارس با عنوان "طرح امین"، علاوه بر اقامه نماز جماعت در مدارس، پاسخگوی سئوالات و شبهات دینی دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان با حضور در بین دانش آموزان در ایجاد بصیرت دینی نقش مهمی دارند، تصریح کرد: مبلغان همواره  یاری رسان دانش آموزان در مدارس بوده اند و به عنوان پناهگاه در حل مشکلات آنان به شمار می روند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه جلسات کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در استان به مسئوليت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان بصورت دوره ای برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای ارتقاء دانش دینی مبلغان و انتقال آن به دانش آموزان از برنامه های راهبردی کمیته  همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام ولی پور همچنین با اشاره به اینکه در طول سال کارگاه های آموزشی توجیهی برای مبلغان در مدارس برگزار می شود گفت:در این کارگاه ها دانش تبلیغی به روز برای آموزش مبلغان در مدارس متناسب با نیاز دانش آموزان ارائه می شود.

وی در پایان از برگزاری کارگاه های توجیهی برای مبلغان،معاونان پرورشی و مدیران مدارس امین خبر داد و افزود: تاکنون کارگاه توجیهی برای این افراد در شهرستانهای خرم آباد،بروجرد و نورآباد با هدف تقویت و توسعه کیفیت تهذیبی آموزشی در انتقال دانش مبلغان در مدارس برگزار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha