شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مسعود عالی

حوزه/ شیعه بودن در این دنیا تصادفی و اتفاقی نیست، بلکه نعمتی است که خداوند به بندگان خود اعطا می‌کند و محصول عهدی است که با خدا وند بسته‌ شده است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام مسعود عالی، شب گذشته در مهدیه خمینی‌شهر در جمع عزاداران حسینی با اشاره به اینکه کسانی عهد ولایت را پذیرفته‌اند، در عالم خاکی شیعه به دنیا آمده‌اند گفت: شیعه بودن محصول عهدی است که با خدا وند بسته‌ شده است.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه طبق روایات ما 12 عالم را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: نباید تردید کنیم تمام کسانی که  به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) علاقه و ارادت دارند این عهد را بسته‌اند، لذا وظیفه ما شناخت این عهد و پای بند بودن به آن است .
وی با اشاره به اینکه براساس روایات هر شیعه‌ای که چهل روز دعای عهد را بخواند جز یاران حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد بود، گفت: در دعای عهد هرروز تجدید بیعتی که در عالم میثاق بسته‌شده را مجدد یادآوری می‌کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عالی بیان کرد: عهد شیعیان این است هر آنچه دارند در خدمت اهل‌بیت(ع) باشد. شهدای کربلا کسانی هستند که همه‌چیز خود را فدای امام حسین (ع) نمودند .
این کارشناس مذهبی با بیان این که همه اعمال و رفتار شیعه واقعی در حول ولایت است، افزود: اگر سرمایه خود را در راه ولی خدا خرج نکنیم، یقین داشته باشید در راه شیطان خرج می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: در عالم خاکی دو پرچم بیشتر وجود ندارد یا بندگان باید زیر پرچم  ولایت هستند یا پرچم شیطان، پرچم سومی در عالم خاکی وجود ندارد .
۳۱۳/۳۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha