جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که دشمن در جامعه اسلامی به پرورش فکرقارونی و سرمایه ای می پردازد، گفت: فکر و شیوه اختلاس ها و همچنین حقوق های نجومی توسط دشمن به جامعه اسلامی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته در دیدار مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به این که خداوند خلقت بشر را جامع دیده است، اظهار کرد: استعدادهایی که توسط خداوند متعال در ابعاد جسمی و فیزیکی انسان نهادینه شده است؛ درراستای به فعلیت رسیدن اوست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، خلقت زمین و اسباب رفاه بشر  را برای رسیدن انسان به کمال دانست و تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از افراد با روی آوردن به مادیات و دل بستن به دنیا، راه رسیدن به کمال را اشتباه طی می کنند.

وی با اشاره به این که دشمن در جامعه امروزی بهترین افراد کشورهای اسلامی را نشانه و مورد هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: مهمترین انگیزه دشمن آن بوده که ملت های اسلامی نتوانند اهداف اسلامی را در جامعه پیاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: جنگ دشمن منحصر به جنگ نظامی نبوده، بلکه هدف نهایی، جنگ فرهنگی است که جای بسی تامل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که باید عدالت، حرف اول و آخر را در جامعه بزند، یادآور شد: اگردر جامعه ای عدالت به طور کامل رعایت شود، به طور  یقین آن جامعه خودکفا شده و دیگرنیازمندی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان این که دشمن در جامعه اسلامی به پرورش فکرقارونی و سرمایه ای می پردازد، گفت: فکر و شیوه اختلاس ها و همچنین حقوق های نجومی توسط دشمن به جامعه اسلامی تزریق شده است، پس باید بهوش بوده و حواسمان را جمع نماییم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر این که کار کمیته امداد، اداری نیست، تصریح کرد: رسیدگی به افراد نیازمند و بیماران و افتادگان جامعه وقت نمی شناسند.

وی ادامه داد: آنچه که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد آن است که با توجه به شرایط فعلی جامعه، نهادهایی که مزین به نام امام راحل(ره) است اگر بر اساس خواسته ایشان عمل نمایند، برنده ترین شمشیر علیه دشمنان است تا اسلام را به همه نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به این که در روایات آمده که "هیچ گرسنه ای نمی ماند؛ مگر این که حق او را گرفته باشند"، تاکید کرد: کمیته امداد باید پدرگونه به سراغ محرومان رفته و طوری رفتار نماید که عزت  نفس محرومان و مددجویان در جامعه خدشه دار نشود.

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم باید روحیه ایثار، انفاق و خیر را در طول سال هم دنبال کنند، گفت: در مدت 10 روز محرم مردم تلاش می‌کنند از گناه دوری کنند، مساجد از حضور آنها پر می‌شود، اگر همه ایام هم این گونه باشد، مفید خواهد بود و  آثار همین 10 روز بزرگ و ماندگار بر زندگی همه ما وجود دارد.

کمیته امداد رئیس نمی‌خواهد، خادم و مددکار می‌خواهد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که انقلاب اسلامی، برگرفته از نهضت حسینی است، ابراز داشت: تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است و دشمنان همان اعمال یزیدیان را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به این که منطقه در آتش می‌سوزد، افزود: ما خدا را شاکریم که زیر سایه انقلاب زندگی کرده و این امنیت خود را مرهون و فاداری به اسلام، ایمان داریم.

فتاح ادامه داد:  اگر امروز اشکالات در جامعه در زوایای اقتصادی وجود دارد، ناشی از من و امثال من است که نتوانستیم درست عمل کنیم و اگر طبق دستورات خدا، پیغمبر(ص) عمل می‌شد، این مشکلات وجود نداشت.

وی با تاکید بر این که اگر همه مردم به انفاق و زکات پایبند باشند، نیازمندی باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: اگر رفتار ما درست شود، مشکل مردم برطرف می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان یادآور شد: کمیته امداد رئیس نمی‌خواهد، بلکه خادم و مددکار می‌خواهد و مسئولان باید به خانه نیازمندان بروند و به مشکلات آنها را رسیدگی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha