شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جباری

حوزه/ سرپرست کارگروه نظارت ارزیابی مدیریت های استانی حوزه های علمیه گفت: توسعه امور پژوهشی در مدارس علمیه تا حد زیادی فعالیت های پژوهشی را ارتقا بخشیده و زمینه های نخبه پروری را در طلاب فراهم نموده است.

حجت الاسلام جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از حرکت حوزه علمیه کرمانشاه به سمت نخبه پروری خبر داد و عنوان داشت: وجود طلاب و روحانیون نخبه و مستعد گویای حرکت مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه به خصوص مدارس علمیه در شهرستان ها به سمت نخبه پروری است.

سرپرست کارگروه نظارت ارزیابی مدیریت های استانی حوزه های علمیه ادامه داد: ساخت و توسعه ساختمان های آموزشی، استاد سراها و همچنین برنامه های ارتقا سطح عالی کادر علمی و مدیریتی مدارس از شاخص های مهم ارتقا و توسعه حوزه علمیه استان کرمانشاه می باشد.

وی با اشاره به دیگر شاخصه های مثبت حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: وجود طلاب نخبه و مشتاق به مسائل پژوهشی  و علمی که دغدغه های بسیاری در امر آموزشی و پژوهشی دارند شاخص دیگری برای ارتقاء سطح علمی حوزه های علمیه استان می باشد.

حجت الاسلام جباری تأکید کرد: در جامه عمل پوشاندن به دستورالعمل رهبر معظم انقلاب در راستای دعوت از فضلاء به استان کرمانشاه و بکارگیری آنها در جداره آموزشی استان باید جدیت لازم را داشت.

وی با اشاره به راهبردهای ویژه در راستای تسریع در امر نخبه پروری در حوزه های علمیه اذعان داشت: توسعه امور پژوهشی در مدارس علمیه تا حد زیادی فعالیت های پژوهشی را ارتقا بخشیده و زمینه های نخبه پروری را در طلاب فراهم نموده است.

حجت الاسلام جباری در پایان خاطرنشان کرد: توسعه امور پژوهشی در مدارس به همت مدیریت استان و با همکاری معاونت پژوهش حوزه های علمیه این نوید را به طلاب می دهد که نخبه های پژوهشی و علمی فراوانی از استان کرمانشاه در آینده ای نزدیک به حوزه های علمیه سراسر کشور و همچنین تبلیغ در عرصه بین الملل معرفی خواهند شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha