جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان دوران دفاع مقدس را منبعی غنی برای تبلیغ دین مبین اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه ظرفیت عظیم این گنجینه باید بخوبی تبلیغ و نهادینه شود افزود:روایان و حکایتگران باید بتوانند با علم و آگاهی از حوادث و وقایع دوران دفاع مقدس فعالیت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه روایان باید اطلاعات دقیق و کافی از ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس داشته باشند تصریح کرد:طلاب راوی باید با دارا بودن حس تبلیغ از روایت این دوران زیبایی های و جاذبه های عرفانی دوران طلایی دفاع مقدس را برای مخاطبان کاروانهای راهیان نور بیان نمایند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سخن و بیان راویان می تواند اثر گذاری مطلوبی در تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد خاطر نشان کرد:راویان دفاع مقدس باید سخن گفتن نیکو و وزین را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را در برنامه تبلیغی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی پرهیز از زیاده گویی ها و غلو در بیان حقایق دوران دفاع مقدس را نیز از دیگر وظایف مبلغان و طلاب راوی دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت:راویان باید اصل حادثه را با ایجاد حس معنوی و جاذبه های عرفانی برای زائران کاروان های راهیان نور بیان کنند.

وی بیان دقیق و مستند حوادث دوران دفاع مقدس را از جمله وظایف خطیر طلاب راوی دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود:در پردازش حوادث دوران دفاع مقدس راویان باید با خلاقیت و گیرایی کلام در دل مخاطبان پیام خود را بگنجانند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه خوب سخن راویان از جمله تدابیر مورد نیاز برای دعوت الی الله و نصرت الهی است افزود:راویان دوران دفاع مقدس باید اعجاز عملیات دوران دفاع مقدس و اخلاص رزمندگان را بخوبی در قالب پیامهای عرفانی به مخاطبان انتقال دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان و راویان دوران دفاع مقدس باید هنر روایتگری داشته باشند افزود:راویان برای روایت ابعاد معنوی دوران دفاع مقدس به آثار مستند و مکتوب استناد کنند و در این صورت می توانند از گنجینه عظیم دوران دفاع مقدس برای تدوام اهداف انقلاب استفاده نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha