جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مینو اصلانی بسیج زنان

حوزه/ مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: ما برای پاسخ به شبهات در جامعه به ویژه در حوزه زن و خانواده و تبیین نگاه صحیح اسلامی، نیازمند فعالیت اساتید و بانوان طلبه هستیم.

مینو اصلانی در حاشیه دیدار اعضای شورای عالی بسیج جامعه زنان کشور با آیت الله مصباح یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: گرچه در کشور در حوزه زن و خانواده و به خصوص پاسخ به سوالات و شبهات در این باره از نگاه اسلامی کارهای خوبی شده اما همچنان نیازمند فعالیت های علمی و فرهنگی و رسانه ای در این خصوص هستیم.

وی افزود: در مقطع فعلی به ویژه ما نیاز به حضور بانوان طلبه در مقطع سطح 3 حوزه داریم که یاری گر ما در شجره طیبه صالحین و هدایت فرهنگی جامعه زنان باشند که در این باره متاسفانه کمبودهای جدی داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان همچنین گفت: باید طلابی دغدغه مند و قوی از حیث علمی و پژوهشی وجود داشته باشند که این ها بتوانند با زبان روز و بر اساس نیازهای جدید، پاسخگوی شبهات بانوان جامعه به خصوص اقشار تحصیلکرده و دانشگاهی باشند.

وی خاطرنشان کرد: این مساله به ویژه با عنایت به این که شاهد حرکات خزنده و خطرناک جریانات فمینیستی در کشور هستیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ضمن آن که روز به روز بر حجم شبهات و جنگ اعتقادی در دانشگاه ها افزوده می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: آنچه مسلم است این که نگاه اسلام بر اساس آموزه های ناب اهل بیت(ع) به درستی برای جامعه زنان کشور بیان شود و ما با تولید محتوای قوی و پرورش و حمایت از مبلغین دغدغه مند پاسخ گوی حجم عظیم شبهات در حوزه زن و خانواده ، مساله موسیقی، عفاف و حجاب و اشتغال زن و حضورش در محیط بیرون خانه باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha